KARPI
Klantvraag?
De klantvraag van Karpi richtte zich op het benutten van kansen om de efficiëntie en klanttevredenheid verder te verhogen door optimalisatie van het order intake- en productieproces. Het bedrijf wilde processen beter afstemmen om sneller en flexibeler in te spelen op klantwensen, de productieplanning te stroomlijnen en een nog hogere leverbetrouwbaarheid te realiseren.
![](https://cdn.prod.website-files.com/66a38864c7f88f48d4a7fb8b/66c73538c3bd84ce17b44570_Frame%20107%20(8).png)
Oplossing?
We ontwikkelden het Karpi Management System, een applicatie met een integratie-engine die de orderintake en operationele efficiëntie verbetert. Deze oplossing stroomlijnt de activiteiten van KARPI, maakt de communicatie tussen afdelingen eenvoudiger en integreert zowel de orderverwerking als het productieproces binnen één systeem voor een optimale doorstroming. Het dashboard biedt een compleet overzicht, terwijl op detailniveau voor elke order relevante informatie toegevoegd kan worden, zodat alle processen efficiënt en transparant verlopen.
![](https://cdn.prod.website-files.com/66a38864c7f88f48d4a7fb8b/66cc7dcd57d6428670a7af8d_Frame%20109%20(4).png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/66a38864c7f88f48d4a7fb8b/66cc7de70db03bd6e2a5cee7_Frame%20109%20(5).png)